Schimbări de sistem semnificative urmează să fie implementate de Meta care a mai introdus o actualizare, anunțând că face câteva schimbări importante în listarea obiectivelor publicitare din Ads Manager, pentru a simplifica și eficientiza procesul de configurare a campaniei, punând accentul pe cele mai relevante opțiuni și instrumente practice.

După cum a explicat Meta:

Pentru a ghida în mod eficient agențiile de publicitate către configurarea optimă a campaniilor, reproiectăm experiența de selectare a obiectivelor la crearea de noi campanii în Ads Manager. Trecem la un model de experiențe publicitare bazate pe rezultate (ODAX), în care agenții de publicitate pot selecta rezultatele de afaceri proiectate (de exemplu, Awareness, Traffic, Engagement, Leads, App Promotion, Sales), iar interfața îi va ghida pe agenții de publicitate către cele mai optime căi de configurare/creație a campaniilor pentru a atinge acel rezultat.

Acest lucru va însemna că interfața Ads Manager va fi revizuită, lucru pe care îl puteți vedea în capturile de ecran de mai jos, cu procesul actual de configurare în stânga și cu noul sistem ODAX, în dreapta:

Principala diferență, după cum veți observa, este reducerea numărului de opțiuni de obiective de la 11 la 6 și renunțarea la bannerele „Awareness”, „Consideration”, „Conversie”, pentru a clarifica mai bine ce este de fapt fiecare flux de obiective și cum pot fi utilizate în promoțiile dumneavoastră.

Ceea ce are sens. Aceste segmente sunt mai apropiate de jargonul industriei publicitare, cu care proprietarul obișnuit al unei IMM-uri nu este probabil la fel de familiarizat și, prin reducerea și mai mult a opțiunilor de obiective, ar putea facilita obținerea unor rezultate mai bune de către noii veniți, prin orientarea opțiunilor lor către instrumentele și procesele publicitare care vor funcționa cel mai bine pentru scopurile și obiectivele lor.

Puteți vedea această schimbare în alinierea obiectivelor în acest grafic:

Meta spune că schimbările, care vor avea un impact mai ales asupra advertiserilor care folosesc campanii de Conversii, Mesaje și Vizualizări video, vor fi implementate treptat până în 2022, deci nu există o dată fixă, ca atare, pentru o trecere sau o schimbare, dar veți vedea că se va întâmpla la un moment dat.

În momentul de față, Meta îi avertizează pe cei care folosesc API-ul său pentru anunțuri să își actualizeze procesele în conformitate cu schimbarea înainte de orice impact – deci, dacă sunteți un agent de publicitate obișnuit, nu va fi o schimbare majoră imediat. Dar urmează o schimbare, care va avea impact asupra procesului dvs. de anunțuri Facebook și Instagram.

Ar putea fi bună, cu un sistem de configurare a anunțurilor mai raționalizat și mai simplificat, ajutându-vă să vă aliniați mai bine campaniile la obiectivul real și dorit. Dar ar putea fi și limitativă în unele privințe.

Noul sistem este deja implementat pe mai multe conturi și urmează să fie implementat în toate conturile disponibile.